Bende koldan yapıyordum göbeğim büyümeden göbeğe geçiş yaptım uzun bir süre göbek yapıp göbek gerilmeye başlayınca kola geçmeyi düşünüyorum. Bence kol daha az canımı acıtıyor göbek benim için daha zor oldu ama biraz devam böyle :) bende rapor çıkarttım fakat parayla alıyorum ücretsiz alanlar nasıl alıyor acaba