nurefsanakbulut bende öyle 1 senelik evliyim eşim gece çalışıyor zaten zor uyuyodum geceleri ama korkudan ziyade böyle huzursuz olurdum
Ama bu depremden gözümden uyku da aksa 5 den sonra yarım saat bir saat oturduğum yerde uyuyorum oda uyumak değil bayılmak artık 6 dan sonra eşim geldikten sonra uyuyorm onda da uyanip duruyorum sürekli