Mihsu oğlumda ben de çok istedim ama reflü, kolik vs.hiç durmuyordu, yatırıp alt değişmek bile çok zordu cesaret edemedim. Bez bırakmaya yakın bir kaç tane alıp denedim, öyle güzeller ki. Şimdi ikinci doğunca duruma göre biraz daha alıp deneyeceğim inşallah.