Hel benim hep oldu bence hamileliğin en zor dönemiydi karnının çıkmasına alışma dönemin sonra sanki daha çok alıştım normalleşti ama kesinlikle en zor dönemim 35-36 haftalar artık doğsun istiyordum ve o zamandan beri sancılarım hep oldu bu 3. Çocuğum diğerlerinde öyle bişey olmamıştı o yüzden erken gelecek diye düşünüyordum ama tam tersi en uzun süre bu kaldı