Bizim hep önden gidiyor catlaklardan karnımda yer kalmadı acayip baskısı var yataktan kalktığım her an sunnet çocuğu gibi yürüyorum. Normal doğum istiyordum ama en son 10 günde 600 Gr almış bebek boyu 3 cm birden uzamış normal için ihtimaller azalıyor dedi doktorum. Normal doğum yaparsam bu tosunu bendeki hasarlar ne olur sarkmalar yırtıklar tüm gercekliğiyle bir yardımcı olun. Sezeryana gidiyor aklım yavas yavas