qwer890- ilginç kimse değinmemiş ama oda ısısı 24-27 inanılmaz yüksektir bu ısıda olan bebeği tek zıbınla büyütebilirsiniz bizim oda ısımız 21-22 , 23 asla olamaz bu ısıdaki bebek giyimim şu an ipli kol zıbın penye alt bir de uyku tulumu, çünkü kızım üstünün örtündüğünü anladığı anda çığlık atıyor bazen de sweat kazak ve altına normal eşpfman altı ile yine üstünü örtmüyor , çocuklarımızı soğıktan koruma fikri yanlıştır, çocuklar üşümesi gerekir , pimpirikli olamamak lazım , hastalanan çocuklar direnci olmayan çocuklardır 🥰