qwer890- Merhaba arkadaşlar ilk anne tecrübeliğim olacak nasipse martta. Zıbın giydirdikten sonra yada çıtçıtlı badi üstüne sadece tulum yeterlimi tulumun içine kısa çorap yada yine ayaklı pijama giydirmem gerekir mi? Oda ısısı 24-27 derece iken.