Kızlar yaklaşık bir kaç haftadan beri oluyor gece yatakta uzanırken otururken ayakta böyle belimin üst kısmından yavaşça bir sancı karnımda da aynı şekikde hani strese gireriz ya elimiz ayağımız boşalır bir anda öyle oluyor belden karnımdan kasıklara aşşağıya doğru sancı 15 20 saniye sonra yavaş yavaş geçyior her saat olmuyor ama gün aşırı oluyor nedenini bilen varmı