Kızlar gittiğim Kadın Doğum Hastanesinde haftam geldiği için beni gebe okuluna çağırdılar her hafta bir gün ders veriyorlarmış fizyoterapistler,psikologlar eşliğinde nefes egzersizleri doğru ıkınma teknikleri vs sizi normal doğum için güzelce eğitiyorlar
Yarın gidicem henüz gitmedim aranızda giden var mı ? Sizce gereklimi