Kendi işimden ayrıldım a 101 de mağaza sorumlusuydum resmen psikolojim bozuldu iş ağır geldi işten ayrıldım. Şuan evdeyim ben 18 yaşından beri hem çalıştım hem okudum maliye mezunuyum. Evde olmak bana göre değil. Fakat nereye başvuru yapsam cv iyi diye hemen geri arıyorlar ama hamileyim diyince hemen yüzleri değişiyor. Nefret ettim bu durumdan. Siz de nedir durumlar