Eflalannesi Kizlar prolaktin ne için önemli bilgi verir misiniz benim prolaktin 7.78 7.21 civarı çıkıyor hep sizce iyi mi yüksek yada dusukmu bir bilgisi olan yazabilirmi
Feyzanr41 Eflalannesi merhaba benım prolaktın 70 dı 40 lara kadr kendılıgınden dustu bu surecte hamıle kalamadım sonra ılac kullandım 2 hafta suan hamıleyım allahın ıznıyle saglıkla kucagıma almayı beklıyorm sızın degerınız cok yuksek degıl ılac vermeyebılırler stres yapmayın uyku duzenınıze dıkkat edın rahat ıccamasırı kullanın bunların heptı tetıklıyormus
Ecemnurtinel_45 Bendede prolaktin yüksekligi var ama sizinki normal bir deger ben öyle biliyorum prolaktin kolay yükselen düşen bir hormonmuş ve yumurtalık gelişimini etkileyen bir hormon o yzdn gebelige engel olabiliyormuş
Betbet98 Feyzanr41 merhaba yorumunuza denk geldim benimde bugün Prolaktin hormonum 41.5 çıktı aylardır hamile kalamıyorum acaba sebebi bu mudur siz hangi tedavi yöntemini uyguladınız ve değeriniz düştükten kaç ay sonra hamile kaldınız
Feyzanr41 Betbet98 merhaba benım ılk aralık ayında 70 cıktı sonra ıkı kez 10 gun arayla kan verdım en son 40 kusur cıktı daha sonda bana dostınex verdı haftada 2 gun 2 hafta kullandım ocak ayında o ay hamıle kaldım suan hamıleyım allahın ıznıyle sag saglım kucagıma almak ıstıyorm umarım sızınde olur ❤️
Betbet98 Feyzanr41 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bana da nasip etsin inşallah peki Prolaktin sonucunuz haricinde başka bir sorununuz var mıydı❤️ bu sonuç düzelince mi hamilelik oluştu
Feyzanr41 Betbet98 sadece prolaktınım yuksek cıktı doger hormanlarım temızdı rahmımdede herhngı bısey yoktu polip mıyom gıbı bu yuzden bır bucuk sene hamıle kalamamısım bende ılk bır yıl normal dıye beklemıstım muayne olmayı keske daha erken muayne olup ogrenseydım dedım
Betbet98 Feyzanr41 inşallah bende prolaktin için ilaç kullanınca hemen hamile kalırım kuzum çünkü okuduğum ve araştırdığım kadarıyla epey bir etkiliyormuş hamile kalmayı
Feyzanr41 Betbet98 evet etkılıyormus ama streste cok etkılıyormus acaba kalıcakmıyım kalmıcakmıyım gıbı seyler dusunmeyın akısına bırakın hatta ben adetıme 1 hafta varken ogrendım ılacı kullanırken yumurtlama zamanımdı allahın ıznıyle cok gecmeden sızede nasıp olsun
Betbet98 Feyzanr41 amin inşallah Rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin.. bende aylardır çabalıyorum meğer prolaktin yüksekmiş engel oldu demekki