EsenCebeci gstetik bende Imom Omega Kullanıyorum gerçekten muhteşem. Hatta doğum sonrası için Imom Lattesini Aldım Emziren Anneler İçin
Ozge56 Aynenkanka bunu biliyorum ama kullanmadım mide bulantısı yapıyor mu acaba.? Ben omegrav kullanıyordum ama fiyatı 900tl o yüzden sizin marka iyi geliyor sanki
Havuc Ozge56 banada doktorum omegrav vermişti sonra eczaneye sorduk doktorların anlaşmaları olduğu için verdiğini söyledi aynı içerik aynı değerler olan ocecan mommy mi ne onu verdi onu içiyorum aynısı yanii gereksiz pahalı biri 200 tl diğeri 900 kutuları farklı
Aselhumaninannesi Ozge56 ocean mummy kullanıyorum hem multivitamin hemde Omega ocean ürünlerini beğeniyorum doktor onermeden açıkça aldım doktor da beğendi iyi tercih dedi onu kullanıyorum
gstetik EsenCebeci aaa super fikir😁ben de alayim vakit daraldii🤩dogumdan once mi basladiniz icmeye sonra mi😁
EsenCebeci gstetik Imom Latte Doğum Yaptığınız Günden İtibaren Başlayabilirsiniz. Daha Benimde 9 günüm Var Aldım Hastane Çantama Koydum. Zaten içinde 60 adet var bir kutu alsanız yeter
Arzupnr LifeVit mom kullanıyorum doktorum önerdi ama içtikten sonra balık yağıı kokusu geliyor insanın ağzına. Bebek için katlanıyorum yemek aralarında içmeye çalışıyorum 😊. Fiyatı 230-250 civarında sanırım