ilkbebek_ ay Canım Gerçekten seni okadar iyi anlıyorum ki Çok çektim diş ağrısı ama Ne dendiysem hafıfletmiyor Meselq diş macunu Sarımsak falan Daha bir çok şey var hepsi sadece desenfekte ediyor ( Şöyle dene Arıyan tarafa uyu Bir bataniye Azını hafif kapat siçak hava alıp wer Bak öylede Hafifleye bilir)