Seval75 bence gayet iyi bebeğin gelişimi,29+1 de kontrolümüz vardı,1350 Gr di. Bazı anneler zayıf gözükür ama bebeğini beslermiş sende onlardansinn. Benim kayınvalidemde öyle diyordu, zayıf, karnı küçücük çıksa ne çıkacak diyordu, kızım 3.5 kilo doğdu, şimdi de bebeğin gelişimi iyi dedi doktorumuz