Kelebek3 Evet kızlar 37+5 nstde sancı çıktı ama açılma yok bunu yaşayan var mı varsa doğum yakın mı acaba
1Gunes Kelebek3 benimde sancum 60 larda cıktı fakat açılma 1 cm dedi zaten çatı basık ve dar dedi bebegin kafası geçmez denildi sezeryana döndük.
Kelebek3 Yagmursnr evet alttan muayene yaptı açılma yok dedi eve gönderdi Ama herhangi birşey söylemedi normal olur veya olmaz şeklinde