bilgegk
bak benimkide bu şekildeydi . DAha önce 1 düşük 1 kürtajım vardı genetik test yaptırdım devletteki doktor hiç doğru düzgün bilgi bile vermedi anlamadı bile diyebilirim sonuçtan kadın doğum doktoru. Sonra özele gittim hamile olduğunu öğrenir öğrenmez gel iğneye hapa başlayacağız dedi. 5,74 ile gebeliğimi öğrendim hemen doktora gidip iğneye ve ilaca başladım çok şükür suan 34+3 günlük hamileyim . Önce rabbimin sonra bu iğnelerin sayesinde saglıkla ilerledi . Sana tavsiyem tek doktora takılı kalma başka bi doktora daha git.