32+0 olduk bizde gittikçe zorlanmaya başladım bende ağrılardan dolayı toplanıyor sertleşiyor birden kasılıyorum nefesim kesiliyor sanki
evet bende namaz kılarken artık zorlanıyorum secdeye her vardığımda nefesim kesiliyor nefes alamıyorum o an eğer çok zorlanırsam ağrım çok olursa oturarak kılıyorum rabbim kabul eder inşallah