Es2525 ben yaptırdım, içtiğiniz içeceğin 3-4 dilim baklavaya denk geldiği söyleniyor. Mesele aç karna içiyor olmak . En azından aklımda şüphe kalmadı ve hamileliğimin devamını rahat kafayla geçiriyorum. Doktorlar öneriyor ben bir sakınca görmedim yaptırmakta. Sonrasında mide bulantısı olabiliyor tabi özellikle otobüse minibüse binerseniz. Hiçbir şey yoktu minibüse bindikten sonra ben kusmuştum 😀