KLORAKHANIM Es2525 benim de 1 hafta önde, ve daha yeni boyle oldu oncesinde hep ayniydi 1 gün bile oynamazdi
nurefsanakbulut Es2525 hayır benim ki 3 hafta ilerde yani kilosu ve boyu fazla oluyor iri oluyor yani geriden gelirse de zayıf
Tgcmrt48 Es2525 oğlum 1 hafta ilerde gidiyordu bu kemik yapısıyla ilgili bir şey sanırım maşallah sağlıklı bir oğlum var yaşıtlarına göre oldukça uzun
Meyvebicagi Bizimkisi iki hafta önde 😅 kilodan ötürü öyle diyorlar. Yoksa çok şükür bir sıkıntısı yok. 35+6 dayız mesela ama doktoruma göre 37+6 olmuş oluyor. Sadece bize göre erken doğumu tetikleyebilir ama doktora göre zamanında gelmiş olacak.