Fuhen
Sevimozsuer buraya fotoğraf yükleniyor ama nasıldı unuttum bende hemen çıkmadı 1 dakika falan sonra belirmeye başladı ve silikti baya günümden once yaptım ondandır dedim birde şükür düşük boş kimyasal birşey yaşamadım ondan dolayı galiba aaa hamileyim dedim hemen kızım olacak 3 yasinda da oğlum var oğlumda iki gün geçti yaptım erken gebelik oldum ikiside çok netti çizginin kızımda normal test yaptım