Defnemmm2301 çevredekiler hep birşeyş olumsuz karşılar yapmasan ikinci çocuk sürekli sorarlar geç kaldın derler , yapsan da erken daha derler . Amaç yorum yapmak olsun 🤭 Benimde kızım 27 aylık , 20+4 oğluma hamileyim 🤲🏼 Şuan kızım kardeşinin olacağını bilincinde sürekli evde kendisi ondan bahşediyor herşeyi anlatıyoruz böyle böyle olacak diye , oyuncaklarını beşiğini vereceğini söylüyor . Ansızın gelip kardeş diyip karnımı öpüyor . Televizyonda bebek görünce kardeş diyor :) bakalım bizi neler bekliyor .