Yakuttmerve hiç geçmeyecek gibiydi ilk 4 buçuk ayım.. prilam kullanmıştım ama banamısın demiyoru yaani bir umut içiyodum yinede. Gebelik gerçekten sabır isteyen bir süreç. Muhakkak geçecektir ama herkeste bu süreç farklılık gösteriyor. Kiminin 9 ay sürebiliyor kiminin 3 kiminin 4. Biz 37+4 deyiz hala ara ara olur. İlk başlarda ki kadar kötü olmasa da.. o bitiyor başka bişey başlıyor yani gerçekten geçeceğini ve bunun bir süreç olduğunu hatırlatmakta rahatlatıyor insanı :) çok güzel bir varlık içinn biraz bu zorluklara katlanmamız gerekiyor 🫶🏻