ronii47 Elif_p hamile olduğumu daha bilmeden bir sabah gözümü açtığım gibi nar ekşisine koşmuştum yemek için sabırsızlanıyorum. 😀 cinsiyetle ilgisi var mı bilmem bebeğim kız bu arada 🥰 ama şuan hamileliğimin son haftalarındayım ve canım tatlı şeyler çekiyor
anapanda12 Elif_p ilk bebeğimde erik ikinci de bade turşusu ikisi de oğlandı bunda ise kimchi yani kore turşusu aşırı acılı jhiç yemediğim bişiydi bi ton para verip iki lokmadan fazla alamadım sonra iğde istedi canım karmakarışık aslında aşerdiklerim ama genel itibariyle tatlıydı ve cinsiyet kız
Tuana93 Elif_p Evet evet,ben aynı şeyleri yediyim için hep oğlum olcak diyordum,taaa ki sürprizee kız diyinceye kadar🤣🤣🤣O zaman anladım boş olduğunu.
0147Esra Benimde oğlumda turşu çok canım istemişti bende hep kızdır diye düşündüm ama erkek olduğunu öğrendim 😊 şimdi 2. Ye hamileyim aşırı derecede tatlıdan tiksinmiş haldeyim adını duyduğum anda midem kalkıyor bakalım bu cinsiyetimiz ne olacak şuan daha 9+1 iz 😊
babyboy23 Oglum oluyo simdi ve canim erik, limon suyu, tursu cekiyo. Limonu tuzlayip yiyorum asiri canim cekiyo
YagmurAnnesi Elif_p Kızımda çikolatadan tiksindim. Ama şerbetli tatlı, vişne suyu aşerdim. 2 oğlumda da Türk kahvesinden tiksindim. Birinde portakal aşerdim, diğerinde üzüm 🙈