Cydonr Kızlar, isim konusunda çok kararsız kaldık. Beste, ipek, simay arasında çok kararsız kaldım. Hangisi sizce 😊 Yorumlarınızı bekliyorum. Bu isimlerde çocuğu veya tanıdığı olan var mı?
Aynenkanka Cydonr besteleri hiç sevmem, ipekler gerçekten isminin anlamını taşıyor net nahif güzel kızlar 🥰
funnymummy Cydonr üniversite de yakın bir arkadaşım vardı ipek naif zarif cıvıl cıvıl bir kızdı 🤭hatta başka bir arkadaşım da kızına ipek adını verdi maşallah o da çok tatlı bir bebiş
AdinsMom Cydonr ismin yasemin simay ama simayı hiç kullanmıyorum hatta bazen ismimde simay olduğunu bile unutuyorum diyebilirim ama anlamı çok güzel arapçada gümüş ay demek sanırsam ama olumsuz bişey yaşamadım 😂
Linasel Cydonr evet var ipekler gerçekten ipek gibi oluyolar bence hepsinden de güzel ipek ismi tavsiye ederim Allah analı babalı büyütsün 💜