Tugcekaraaaaa doktorum bi tane de içsen on paket de içsen aynı zarar dedi, fitil gibi düşün onu ateşliyosun içtiğinde dedi ama bırakamıyorum, ah kam kesenlere de sinir oluyorum, ben de isterim ama olmuyo yani. Evet azalttım ama içiyorum şuana kadar da bi problem olmadı 15+2 olduk, inşallah daha da bir şey olmaz 🙏🏼