Udu_ Doktora sormayi unuttum spinal sezeryan olucam cuma gunu , makyajli gitsem ( sadece göz makyajı) sorun olur mu ki yaa silmemi isterler mı acaba giren oldumu makyajlı ?
1erkekkannesiiii Udu_ oje dışında hiçbir sorun olmaz canım ben rahat edemem akar falan diye düşündüm ama pişman oldum keşke yapsaydım terlemedim bile prenses gibi doğurdum ama fotolarda hortlak gibi çıkmışım 😂
Emineedrk Udu_ valla yüzüm bebisten hep sivilce doldu hatta eşime bazen fondötenle mı uyusam napsam diyorum 😂😂 Sezeryan olucaksanız bence yapın sonuçta fotoğraf falan çekiliyor nasıl rahat ediceksiniz öyle gidin ☺️
Eluf Udu_ benim eltim yapmıştı gitti sonra bizler yanına gittik çok kötü duruyordu akmisti hep karma karışık biz söyledik akmis diye sildik hemen bencde gerek yok
Udu_ 1erkekkannesiiii bende goz makyajim olmayinca seri katil gibiyim o yuzden istiyorum ama tek korkum kesin salya sumuk aglicam bebegi gösterdiklerinde 😁😁😁😁
Kusbusra Perşembe günü doğum yaptım az far eyeliner rimel sürdüm hatta fondöten de vardı hafif akmaması için makyaj sabitleyici sıktım hiç akmadı makyajım rimelim suya dayanıklıydı fotolar da çok güzel oldu 🤗🌸
Udu_ Kusbusra ben normalde de cilt makyaji yapamıyorum egzamayi direkt azdirdigi icin ama rimelimede guvenemiyirum pek loreal paradise in water profu sozde ama hic aglamadim ilk kez aldim bugun surup bi su tutayim.yuzume ona gore yapim 😁😁😁
Udu_ femme bugün rimelimi denicem eger akmazsa surucem cok guvenemedim paradise ilk kez aldim ins akmaz
Hayalmi Udu_ çoğumuzun ağlamaktan genelde akıyor sonra resimlerde göz altları simsiyah 😁. Ben daha önceleri yapmamıştım ama bu doğumum da yapıcam İnşallah . Hafif göz altı kapatıcı çok az da eyliner yeterli kalem maskara çok akıyor nekadar kaliteli olsada 🥰
Udu_ Hayalmi maskara eger iyise maskara tercihim olur cok kotu duruyo maskarasiz eyeliner bende unlimitedler harika ya asla akmiyodu keske gene ondan alsaydim paradise deneyesim geldi bu sefer ins akmaz bugun test edicem riske girmiyim yoksa makyajsizliktan daha beter cikarim aglicam cunki icerde biliyorum 😁😁😁😁
nurefsanakbulut Udu_ yok canım boşver ya ağlarsan akar gözlerin yanar bebeğe bulaşır falan kim uğraşacak doğumdan odaya geçince yaparsın
Udu_ nurefsanakbulut dogumdan sonra yapabilecek gibi olsam aslinda direkt orda yapmak daha iyi ama emin olamiyorum yapabilirmiyim diye