Emine52_34 Serklajli anneler merhaba sürekli sırt üstü yat mayi basarabiliyor musunuz ben malesef başaramıyorum sağ a doğru bazen soluma doğru yatiyorum acaba sadece sırt üstü mü yatil malı
eeelliiifff Emine52_34 bnm doktorum genelde sol tarafına yatmaya çalış dedi sırt üstü yatmama gerek olmadgnı söyledi canm
Binnur-cam Emine52_34 özellikle sola yatıyorum ama bazen bebeğim solumda çok hareket ediyor sıkışmış hissediyorum 3 5dk sırt üstü yatıp geri sola dönüyorum..
Serklajligebelik Sırt üstü asla yatamıyorum . Nefesim kesiliyor bebek de rahatsız oluyor zaten hissediyorum