Depend daha rahat oluyor ikisini de kullandım ama ilk etapta hastanede hasta bezi veriyorlar çünkü sadece kanama değil doğum sonrası bana bi ilaç verdiler aman allahım o neydi öyle büyük abdestini tutamıyorsun lavaboya gidene kadar batıyor ishal yapıyor ilaç dikişlerden dolayı zorlamamak için benim normaldi doğumum ama alttan dikişim vardı ve bu ishallik bi kaç gün sürdü oyuzden hasta bezi daha güvenli oluyor sonra eve gecince depend kullandım