edbyt
Arkadaşlar, inş erkek bebek bekliyoruz.Bebeğin ismini Yaman koymak istiyoruz.Ama şöyle bir şey oldu, okulumuza bu isimde bir öğrenci geldi ve bir sürü kötü alışkanlığı vs var ve ben o zamandan beri sanki acaba bu ismi sırf bu yüzden koymasam mı bu bir işaret mi diyorum .Ki Yaman ismini eşim de çok sevdi,hatta öyle seviyor karnımı.Saçma belki biliyorum ama sizin yorumlarınızı merak ediyorum.🙏