Fatmabltc Ben hissediyorum sanki biseyler ikinci gebeliğim ama 15 inci haftamda gttigimde doktora sorduğumda bağırsak hareketindir demişti
Tugce1506 Fatmabltc ben 15. Haftada hissettim ilk hamileliğim hatta eşimde hissediyordu minik nabız atar gibi tık tık diye🥰
papatyaseveranne Bence hissediyor olabilirsiniz artık 😊 18.haftada başlıyor diye duymuştum hissetmeler
Fatmabltc papatyaseveranne bende öyle düşünüyorum sanki karnımda biseyler dönüyor elimi tutunca da hissediyorum 🥰
Azeri Merhaba 17-2 haftalik hamileyim his Etmiyorum Belkide Biseylee oluyor ama Ben Onu his etmiyorum,Midem Falan yaniyor,halsizim die belki O yuzden His etmiyorum normalmi?