02leyla Tubatgn 40+0 da kızımı kucağıma alıştım 3 yıl önce ♥️( makat geliş sezeryan) Şuan 37+0olduk bizde..39+0 da da oğlumu kucağıma alacağım inşaAllah.💙 Hayırla gelsinler hiç geçmek bilmiyor son zamanlar. Herşey gönlünce olsun 🌸
Rabiakaptan Tubatgn 40+1 de dogum yapmistim 2 aylik olduk bile 🥹 bir avazdan kucaklayin hepimiz inşallah
Tubatgn 02leyla 16 gündür 2 cm açılma ile bekliyorum inan ki geçmiyor canım bugün 40 olduk hala tık yok.. Sağlıkla gelsinler başka bir şey istemiyorum tabi 🙏💕
Papatya611 10 gündür 2 cm açılmayla bekliyorum hala gelen giden yok. 39+3 olduk bizde. Sağlıklı bir şekilde gelsinler artık 🌸🥹
zuhall 40+1 iz bizde pazrt kontrole gittim ntsde sancı çıktı vajinamda iğne batması gibi acı ve sızlamalar oluyor doktor en geç haftaya gelir dedi baklım sağlıkla inş😁