Herkese merhaba. 12 haftalık hamileyim. Göğsümün alt tarafında kırmızı çatlaklar oluşmaya başladı bariz belli oluyor. Daha çok erken değil mi 😞 Henüz çatlak kremi kullanmıyorum. Böyle erken haftalarda çatlak sorunu yaşayan oldu mu ? Bir de krem şeklinde olan mi yoksa yağ şeklinde olan çatlak kremi mi daha iyidir acaba ?