Ya benim hastane özelde aslında, bi kere devlete gittim dedilerki eğer burda sancın vs çıkarsa gönderemeyiz seni doğumu burda yapmak zorunda kalırsın dedi o yüzden devletin aciline gidemiyorum. Kendi hastanemin acilinede gitmek istemedim çünkü sancı 1-3 saat içerisinde geçiyor o yüzden, rutin kontrolüm yarın zaten artık yarın bakar doktor, zaten bu durumdanda haberi var ❤️