Hnfdmr26 bizde tam 22+0 olduk. Tahmini dogum 26-28 haziran insallah. Kızımda da hiç sancım gelmemişti kırk haftayı doldurmuştuk. Artık çocukta büyük olduğu için suni sancıyla kucagıma almıştım 40+3 de. Bakalım bundan umarım en azından kendi sancım gelir😊