İşyerime ucretli izne cikmak istedigimi soyledim her ay işyerim maaşimi yatiracak 4 ayin sonunda sgk tarafindan yatan ucreti ben isyerime odüycem 4 ay beklememek icin isyerinizle boyle bir senet yapabiliyorsunuz . Ucretli izin olarak geçiyor. 28 bin borçlanma senedi yaptik isyerimle😅