Tugcekaraaaaa Demekki tek değilmişim benimde sağa yatınca sertlik ve ağrı oluyor sürekli sol tarafıma yatmak zorundayım
Emos07 Tugcekaraaaaa aynen canim bizimkinin kafasi genelde sagda oluyor ondan yatincanagriyor solda daha rahatım