Kızlar benim adetim 6 gün erken oldu normalde 7-8 gün sürerken 3 gün sürdü ve bitti ondan sonra ara ara adet sancılarım oluyor ki normalde asla olmaz yani adete yakın sancılar başlar aa olucam kesin derim ve olurum ama şuan bu durum beni şaşırtıyor başım çok dönüyor birde üstüne gören bu şekilde mi gördü ara ara adet sancıları yaşayan oldu mu nolur yardım eder misiniz tedavi görüyordum 2.kez çatlatma iğnesi yaptırdım oda olmadı bu ay da depremden dolayı psikolojim iyi değildi bıraktım tedaviyi sizce size sormak danışmak istedim