Meray Merve3012 ben 12. Haftadan doğuma kadar her gün bi tane içtim. Regenesis max önermişti doktorum onu kullandım. Bulantı falan yapmadı.
crnmr Merve3012 bende kullanıyorum hiç bir yan etki görmedim aksine balık tüketmeyen annelerin bebeklerinin beyin ve göz gelişimi için çok faydalı olduğunu okudum..
Mzeynepp Merve3012 bana da doktorum, gaftada iki kere valık yersen balık yağı vermeyim dedi ben de yerim dedim. Ama arkadasım üni de sınav zamanları kullanırdı, hafızası güçlensin diye, tadı oldugunu bilmiyordum
Senibekliyoruz Ocean plus kullanıyorum ilk kullandığımda çok rahatsız etti mideme dokundu hem de kokusu sürekli ağzımdaydı.gece yatarken içiyorum artık çok rahat oldu.
Yumaklar 12.haftamda basladim bende solgarin omega 3 unu kullaniyorum tavsiye ediliyor tabi duzenli balik tuketimi onemli😏
Melikeseko Kızlar benim.doktorum krill yağı önerdi. Krill oil. Çok iyi.bulantı da yapmıyor. Fiyatı biraz pahalı. 150 tl civarında. Balık çok tüketiyorum ama yine de 4.aydan sonra bu ilacı içmeye basladim. Tavsiye ederim.