Ben Dr metin mutlu ya gidiyorum kızlar eski doğum evi karşısında muayenehanesi var. Kendisinden oldukça memnunum çok naif işini düzgün yapan birisi. Makul fiyatlandırması var. Hastanın cebini de düşünen bir doktor. Benim annemde ona gitmiş bir dönem zamanında. Oda aynı şekilde memnunmuş. Etrafımdaki bir çok kişiden de aynı şeyi duydum diyebilirim. ☺️