EbrKzlky Mavikelebeekk Yarın akşam görücem inşallah. Oğlumu 6+4te kalp atışını dinlemiştim.. tesadüf yine 6+4te gidiyorum insallah yine duyarım kalp atışını 😍
Mavikelebeekk zeynozey bebeği de keseyle mi gördünüz ben en son 27 aralıkta regl oldum hala bebek görmedik kalp atışı da yok korkuyorum yarın doktor muayenesi var doktor aksini söylemedi ama boş gebelikse diye geliyor aklıma
zeynozey Mavikelebeekk yok sadece kese göründü bebek çok küçük oluyor o zaman görünmüyor. İçini ferah tut kalp atışını duyarsın inşallah 🥰