yilldizyilldiz Selam kızlar, 6+1 günlük hamileyim. Yaklaşık 2-3 haftadır acayip bir göğüs ağrısı yaşıyorum, yüzüstü bile yatamıyorum o derece🤦🏻♀️😃 bu hassasiyet ne kadar daha devam edecek? Bilen, yaşayan biri varsa beni aydınlatabilir mi lütfen? 🙈
Ahsenn031013 yilldizyilldiz 17.haftam hala deli gibi acıyor uçları hep dimdik 🥲 ilk hamileliğimde hiç böyle acımamıştı 😔 yapacak birşey yok 😂
yilldizyilldiz Ahsenn031013 ayy 🙈 bebisi kucağıma alacağım günü düşünerek unutmaya çalışıyorum acısını😄