40+0 oldum randevum vardı bugün ama ne sancı ne nişan ne açılma hiç bir belirtim yok 🤦🏻♀️ Plesanta yaşlanmış parça parça gözüküyordu ultrasonda doktor gösterdi eğer gelmezse pazar günü suni sancı alıcam plesanta yaşlanması yaşayan var mı ya çok korkuyorum tehlikeli diye