Smraa1 d dimer testimiz kaç çıktı doktorunuz nasıl karar verdi ilaca acaba bende 25 haftaligim 18 haftadan beri nefes darlığım var d dimer testi verdim 1700 çıkmış normalin çok üstünde dedi nefes darlığınz buna bağlı dedi oksapar verdi dün basladim bende dün koluma vurdum morardı bugün göbeğime vurdum morarmaz umarım bakalım doğuma kadarda kullanacam sanırım ama doğumda nasıl olacak acaba kanımız sulanmış olacak kanamayı nasıl durduracaklar