Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde yaptırmıştım genetik testimi. Sonuçların çıkması için 40 gün gibi bi süre vermişlerdi diye hatırlıyorum ama o kadar uzun sürmemişti sonuçların çıkması. Sanıyorum 20 gün sonra falan sonuçlanmıştı. Hem sizden hem eşinizden kan alıyorlar bu arada bilginiz olsun