MirayAlya özele takipliyken yüksek tansiyonla bu hastaneye gönderildim acilden. İyikii iyikiii diyorum. Kesinlikle devlet hastanesi denilemezz. Burada gördüğüm ilgiyi gittiğim özel hastanede göremezdim inanın. Doğum öncesi ve doğum sonrası müthişti. Doğumdan sonra birkaç saatte bir emzirme danışmanı gelip emzirme konusunda çok büyük destek oluyolar. Ebeler ve hemşireler çok ilgili. İyi ki yolum düşmüş. Yine olsa yine bu hastanede doğum yapmak isterim