havvaana Hanımlar aranızda bebeği erken doğduğu için küvezde kalan ve orda biberonla beslendikleri için anne memesini almayan var mı? Memeyi alsın diye nasıl yol izlediniz yardımınıza ihtiyacım var. 😕
Naazli havvaana canım benim başıma gelmedi ama bir tanıdığım ilk biberonla veriyordum ama bi kaç kez mamayı çekmesine izin verip hemen biberonu çekip memeyi veriyordum öyle öyle her beslenmede yaptım sonunda memeyi aldı demişti
havvaana Naazli yaa çok denedim o şekilde ama almıyo kafasını bile getirmiyor erken doğduğu için henüz günü bile dolmadı bi haftamız kaldı biraz daha büyüse sonrasında alır mı acaba 😕