Gulsah1995 Kızlar çok heyecanlıyım yarın 39. Haftama giriyorum Allah’ın izniyle sabah sezeryan olacağım benim ve benim gibi yarın doğum yapacak tüm gebişlerin allah yardımcısı olsun inşallah 😍🫶🏼🙏🏼
Sevimefealp Gulsah1995 allah kolaylıkla ve sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin benm de var 2 haftam darısı bize
Nilgunaksudizdar Gulsah1995 Sağlıkla kucağına al inşallah, ağrısız sızısız güzel bir doğumun olsun 😍🙏 haftaya çarşambada benim sezeryanla var Allah hepimize yardım etsin 🥰
mylittlebabym Allah yardımcın olsun, sağlıklı huzurlu mutlu bir gün olsun inşallah sağlıkla al kucağına:)
Firstt Gulsah1995 bana da yarın gün verilecek. İnşallah sağlıcakla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥰 inşallah bebeğinin hasretini çeken herkes sağlıcakla kucağına alır 🤲🏻🥰
Gulsah1995 Allah hepinizden razı olsun kızlar 🙏🏼 hepimiz bir avazda kurtulalım inşallah 🙏🏼 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim ☺️ zorunlu sezeryan olucam bebeğim kilolu olduğu için 🙏🏼 yarın da artık hikayemi yazarım Allah’ın izniyle 😍🙏🏼
Mervealniak Gulsah1995 umarım güzel geçmiştir. 😊 Ben sezaryenden çok korkuyorum o yüzden sordum bazı anneler daha rahat diye tercih ediyor çünkü. Bende durum biraz farklı 😊