Karacamm Sanki idrara sıkışmışım gibi bir baskı hissediyrm, bu haftalarda normal mi doktora gitmeli miyim
Senosh Bende 36 haftadayım aynı şikayetler bendede vardı hep baskı hissediyordum cumartesi kontrole gittim doktor alttan muayene etti açılman yok ama bebek çok aşağıda dedi ondan baskı hissediyosun dedi bol bol dünlen dedi
mutluuumom_01 29 haftalık bebeğim aşağıda olduğu için baskı yapıyor sık idrara çıkıyorum ve yürürken eğilirken ayağa kalkarken ağrı acıma hissi oluyor dikkat etmemiz lazım