Burcu2816 Kızlar Perşembe sabah doğumum olucak yıldırım dorukta. Duanızı eksik etmeyin lütfen. Yarın akşam yoğun olup yazamam belki🤲
Kirmizibalik1 Burcu2816 Ayyy 🥰 Allahim saglikla kavusmayi nasip etsinnnn.. Kim bilir ne heyecan ne tatli korkular sarmıştır.. Hazirlik birsey yapiliyor ku dogumdan bi iki gun once. Dogum sonrasi tecrubelerinizi de duymak isterim. Bende doruk takipliyim
Sinemserif Burcu2816 Allah yardımcın olsun sağ Salim bebişi kucağınıza almayı nasip etsin rabbim su gibi geçsin doğumun inşallah 🙏
Burcu2816 Kirmizibalik1 Tugberk bey sağolsun çok rahatlattı doğum da sohbet edicez geçicek hemen dedi bakalım. Size mutlaka yazarım🥰
Sevda06_05 Burcu2816 yaa tugberk bey cok iyi bende cok memnunum ondan dogumunuz ne kadar masrafi oluyor
Burcu2816 Sevda06_05 takipli hastayım ben emniyet indirimi ile 8000 e anlaştık. Şuan güncel fiyatı 11000
Kirmizibalik1 Sevda06_05 @Burcu2816 Tugberk bey cidden gidiyormu eminmisiniz. Basimdan kaynar su dokuldu suan. Sevdigim guvendigim tek doktordu. Acibademe gucum yetmeyecek. Cok uzgunum ya
Burcu2816 Kirmizibalik1 malesef. gideceği yer i arkadaş yazdı onu duymamıştım bende en fazla Medicana vs olur doğurdum ama çıta fena yüksek 😭 doğumuma kalmaz diye korktum ama şükür kalıyor
Kirmizibalik1 Burcu2816 hay allahim ben doruga sirf o var diye gidiyordum baska doktora guvenipde gidemem ki guvenemiyorum panik atagim var zar zor birine guvendik hay allahim ya valla
Kmelikem1 Kirmizibalik1 çekirge dorukta Ayşenur kaya var size çok çok çok tavsiye ederim. Bir doktordan çok ötesi. Hem samimi sıcak hem işinin ehli 🖐️
Yasemini1665 Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah darısı başımıza keşke tuğberk doktorumuz olsaydıı 😢