miraninannesi_ Arkadaşlar 3 haftadır yeni başladı kalbimin sesini sağ kulağımda nabızımı duyuyorum ve hamilelikte kaynaklıymış var mı benim gibi olan????
zuhaall miraninannesi_ ben hamile olmadan öncede duyuyordum her gece ama bu yatış şekliyle alakalı bir durum pozisyon değişince duymuyorum
27ozlem miraninannesi_ ay bende de var hatta şuan da atıyor 😄 birkaç haftadır başladı bazen çok zorluyor bazen geçiyor
miraninannesi_ zuhaall sırf yatarken değil ki gün ii de ayakta yemek yerken çamaşır asarken kalbimi biraz yoriyim hemen başlıyor
27ozlem miraninannesi_ ben hamile olmadan önce bir kere daha olmuştu ama o zaman su kaçmış meğer ondan olmuş, hamilelikten sonda tekrar olunca yine su kaçtı sanmıştım ama hamileliktenmiş normalmiş 😅
zuhaall miraninannesi_ hee ben yatarken uyuyorum sadece 😂 öyle bir şey diyorsun sanmıştım ama bunu mutlaka doktora bildir normalde insanlar kalp atışlarını ve nabızlarını duymazlar yorulmadıktan sonra sen tedbiri al bir şey yoksa da müzik niyetine kalp atışlarını dinlersin ne diyeyim
miraninannesi_ zuhaall valla doktora söyledim öyle bir garip baktı ki Bi KBB görün istersen dedi konuyu kapattım :) yengeme söyledim ondada oluyormuş rahatladım :)))